fredag 5 februari 2016

Helgen är Här

Då var det fredag igen,
Pamela stannade hemma från praktiken idag för magknip och magproblem. Jag kände inte av något på morgonen, men väl vid arbetet började det knipa i min mage också. Stod ut hela praktikdagen, och när jag väl kom hem så blev det direkt i säng.
När jag vaknade mådde jag prima och for iväg till gymmet med Jere.
Gymmet gick bra, inga problem.
Men nu väl hemma igen så kniper det i magen och frusen är jag.
Kanske det är gårdagens kyckling som magen inte våra magar tyckte om?
Men de andra åt också av det och de har inte känt av något. hmm hmm..
Så det blir nog bara säng häng och indisk tv för min del ikväll!

Helgens planer är ennu oklara, vi får se vad vi hittar på.


Min&Hannas Lunch såg ut såhär idag.
Jeres Lunch, en rismåltid.
Lite Equipment från Hannas avdelning.
De sterila "Verktygen" är packade in såhär
Sjukhus korridor.
Kycklings grillas på G

Klart, Slut ♥

Inga kommentarer: