onsdag 13 januari 2016

En lite annorlunda Natt.

Halv 5 inatt ringde Malena och hade jämna krafiga värkar. Hade på kvällen skickat åt henne å fråga, "nåhh ska vi fööd inatt?"
Och så blev det, nu var jag påväg till min andra förlossning!
Efter endast 1.5H på Kokkola BB, klockan 7.19 kom det en liten Prins till världen!
Och jag fick äran ennu en gång att klippa navelsträngen.
Malena blödde enormt mycket efteråt och det kom en massa barnmorskor in och började lägga kanyler och grejs..
Men nu mår både Mamma&Prinsen Prima!
Well, jag lyfter på hatten för denna kvinna. Förra förlossningen var 17H och denna 1.5H varav Krystningsskedet var ca 4 min.
Rama Kvinna!


Det första skriket ♡



Navelsträngs klippning.



LyxFrukost fick vi oxå när allt var över☆










Familjen Pouye med sin nya tillökning♡




Hur söt kan man vara lixom? ♡ 



Stolt Storasyster ♡




Ja ni, det var inte igår man fick hålla en sån liten Prins i famnen♡


Over and out♡

Inga kommentarer: